Últimes Entrades

primavera

Benvinguda primavera !!

” T’explicaré un secret molt fi… la primavera ja és aquí! ” Amb aquesta dita, els alumnes de Bressol hem rebut la primavera. Entre tots decorem les aules amb flors,ocellets, papallones i marietes. Benvinguda Primavera!

dia del pare

Feliç dia del Pare !!

Els alumnes de l’escola Bressol feliciten els seus pares amb un regalet que conté un missatge molt especial. Moltes Felicitats Papis !!

Screenshot 2019-02-27 at 16.38.55

Jornades Familiars de Portes Obertes

El dissabte 9 de març us esperem a les Jornades Familiars de Portes Obertes de l’Escola Joan Roca Meridiana corresponents als nivells P1 i P2 (Llar d’Infants) i P3 (Educació Infantil). Les places són limitades i s’adjudicaran per rigorós ordre de reserva. Us hi esperem!

5959b720-055a-4652-90e1-9f48abffa4a0

Planetarium

Els alumnes de P2 gaudeixen d’una activitat molt interessant i enriquidora al Planetarium Cel Obert.

gateig

El Gateig

És molt beneficiós per al desenvolupament de l’infant que continuï gatejant en molts moments del dia ja que així es desenvolupa l’estructura de les espatlles, els colzes, els canells, els genolls i els turmells, la sensibilitat tàctil dels dits i el palmell de la mà, la capacitat respiratòria necessària per començar a balbotejar i parlar.  També

construcions

Construccions

Amb peces de construcció podem fer torres que proporcionen una experiència de joc alegre i divertida, ofereixen una enorme varietat de possibilitats i acompanyen els infants durant molt de temps. A través del joc de construccions els infants aprenen a manipular els objectes amb precisió i destresa, aprenen fer un projecte comú quan juguen amb

nadal

Arriba el Nadal a l’escola !!

Un any més tornem a tenir aquí el Nadal i celebrem aquesta festivitat amb un munt d’activitats ben entranyables. Els alumnes de l’escola ofereixen a les families un gran concert de nadales on els més petits de l’escola pugen per primera vegada a l’escenari tot emocionats i amb moltes ganes de demostrar el que han

natacio1

Natació

L’escola Bressol ofereix l’activitat de natació, molt apropiada per començar en aquesta etapa ja que té molts beneficis; millora les seves capacitats cardiorespiratòries, afavoreix l’alineació postural i beneficia la coordinació muscular, desenvolupant les seves capacitats sensorials i psicomotrius. també incrementa el sentiment d’independència i autoconfiança de l’infant, tot descobrint el plaer en el medi aquàtic.

musica

Dia de la música !!

Celebrem el dia de Santa Cecília! A l’escola Bressol celebrem el dia de la música escoltant cançons i tocant instruments a l’aula. La música afavoreix el desenvolupament emocional i cognitiu del nen, per aquest motiu la música sempre està present a les nostres aules.

BRE_Bee-Bot

Bee-bot, el primer contacte amb la robòtica a l’escola Bressol

Bee-bot està pensat en nens que encara no saben ni llegIr ni escriure ja que programar-lo és molt gràfic. És una eina molt útil per nens a partir de 2 anys ja que ajuda a estimular el seu coneixement en programació bàsica.