Arriba el Nadal a l’escola !!

nadal

Un any més tornem a tenir aquí el Nadal i celebrem aquesta festivitat amb un munt d’activitats ben entranyables.

Els alumnes de l’escola ofereixen a les families un gran concert de nadales on els més petits de l’escola pugen per primera vegada a l’escenari tot emocionats i amb moltes ganes de demostrar el que han aprés, fent així una  gran actuació de la qual segur que totes les families guardaràn un gran record.

Tanmateix,  convidem als pares a les nostres aules per gaudir tots plegats d’un berenar d’allò més nadalenc. En acabar, les famílies poden gaudir d’una festa al pati on trobaran un Tió Gegant, un Patge Reial i el Pare Noel que arriba amb el seu trineu per recollir les cartes de tots els nens. És una tarda plena de màgia i il·lusió i queda reflectit en el somriure dels més petits.